Cele mai comune 5 regrete de viață

În perioada totalelor preocupări și a supraîncărcării noastre cu mii de responsabilități, comitem mereu una și aceeași greșeală – cedăm în fața obligațiunilor. După … ne pare rău și plătim scump pentru asta.

Citește acest articol și gândește: poate ai scăpat ceva?

 

  1. Regret că n-am avut curajul să-mi trăiesc viața corect – ca pentru mine, nu așa cum doreau alții să fiu.

  1. Îmi pare rău că am lucrat atât de mult.

  1. Regret că n-am avut curajul să redau adevăratele mele sentimente.

  1. Regret că n-am ținut legătura cu vechii mei prieteni.

  1. Îmi pare rău că nu mi-am permis să fiu fericit.

 

Autorul acestei ”liste a regretelor” este Borinni Vea – femeia care a muncit ani în șir la un azil de bătrâni. Sarcina ei era de a îmbuntăți starea pacienților săi aflați pe patul de moarte. Vea petrecea alături de bătrâni ultimile ore de viață ale acestora. Lista dată fiind rezultatul observațiilor pe care le-a făcut dânsa.

Entropia Gândurilor speră că cele enumerate mai sus o să vă facă să priviți viața ca pe un dar unic și să vă bucurați de fiecare clipă trăită alături de cei dragi.

Leave a Reply

